Üzgünüz, şuan bulunduğunuz bölgede hizmet vermemekteyiz. Sizlere daha iyi hizmet vermek için bölge kapsamımızı artırma üzerine çalışmalarımız devam ediyor.;
  • Ara
    Arama Sonuçları
      Ürünler
        Diğer İçerikler
      Üye Ol Sipariş Ver ya da 444 0 744'ü Ara

      Hayat Kredi Kartı ile İlgili Merak Ettikleriniz

      Hayat Kredi Kartı ile İlgili Merak Ettikleriniz

      Kişisel bilgilerim güvende mi ?


      Evet, bilgileriniz KVKK koşullarına uygun olarak tüketici ve sipariş bilgilerinin bulunduğu bulut sisteminde muhafaza edilmektedir. KVKK aydınlatma metnine web sitemizden (https://www.hayatsu.com.tr/kvkk-aydinlatma-metni sayfasından) ulaşabilirsiniz. Veri sorumlusu olarak kişisel verileriniz güvenliği için teknik ve idari tedbirleri alıyoruz.

       


      Sanal / hesap / American Express/başka ülke kartımla ödeme yapabilir miyim ?

      Web & mobil sipariş platformumuzdan vereceğiniz damacana ve PET su siparişlerinizde kredi kartı, sanal kart, banka hesap kartı, American Express ve farklı ülke kartları ile güvenle ödeme yapabilirsiniz.

       

      Kartım kayıtlı kalabilir mi?

      Kartınız daha sonraki siparişlerinizde kullanmak üzere kayıtlı kalabilir. Kart bilgileriniz, anlaşmalı olduğumuz BDDK onaylı e-ticaret sanal ödeme işlemleri sağlayıcısı Paratika sisteminde güvenle saklanmaktadır. Paratika ile kart bilgileriniz güvenli ortamda tutulur. Böylece, her alışverişte tekrar kart numarası girmenize gerek kalmaz.


      Sisteminize verdiğim kredi kartı numaram başkaları tarafından görüntülenebilir mi ?


      Kart bilgileri anlaşmalı olduğumuz BDDK onaylı e-ticaret sanal ödeme işlemleri sağlayıcısı Paratika sisteminde tutulmakta, güvenliği burada sağlanmaktadır. Kayıtlı verileri Hayat Su olarak biz dahil, hiçbir kurum veya kişi görüntüleyemez.


      Kartımı tanımlı kartlardan nasıl çıkartırım?


      Web sitesi ve mobil uygulamamızda,"Hesabım" bölümünde yer alan "kayıtlı kartlar" sekmesinden, "kartımı sil" seçeneğine tıklayarak, kartınızı kayıtlı kartlardan çıkarabilirsiniz.


      Birden fazla kredi kartı numarası tanımlı kalabilir mi?


      Birden fazla kredi kartını sisteme kaydedebilirsiniz. Online platformlarımızdan vereceğiniz damacana ve PET su siparişlerinizi tamamlarken, kayıtlı kartlarınızdan dilediğinizi seçerek ödemeyi, güvenle gerçekleştirebilirsiniz.

       


      Kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneğiniz var mı?


      Kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneğimiz, siz tüketicilerimiz ve çalışma arkadaşlarımızı korumak amacı ile şuan bulunmuyor. Temassız ve güvenli ödeme yapabilmek, kapıda teması minimuma indirmek amacı ile, pet, damacana ve cam damacana siparişlerinizde ödemelerinizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz. 

       


      Hesabım kullanılarak bilgim dışında alışveriş yapılmış. Ne yapmalıyım?


      Kredi kartı ile ödeme aşamasında, bu durumun önüne geçmek amacıyla 3D Secure şifresi zorunlu tutulmuştur. Siparişiniz, kartınıza tanımlı cep telefonu numarasına yönlendirilen SMS'e onay vermeniz halinde işleme alınacaktır.

       


      Siparişimi nasıl takip edebilirim?


      Online Damacana ve PET su siparişlerinizin takibini 444 0 744 numaralı Hayat Su Müşteri Hizmetleri üzerinden sağlayabilirsiniz.

       


      Ödemesini Online Kredi Kartı ile gerçekleştirdiğim siparişi iptal ettim, ücret iade prosedürü nedir?


      Siparişinizi, teslim edilmeden önce iptal edebilirsiniz. Bu durumda, ücret iadesi için 444 0 744 numarası üzerinden Hayat Su Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. Telefon numaranız ile sistemdeki ödeme bilgisini kontrol edip, 3 iş günü içerisinde ücret iadesini hesabınıza aktarıyoruz.

       


      Kartımdan iki kez para çekilmiş, ne yapabilirim?


      Sistemler tutarı sadece 1 seferliğine almaktadır. İkinci kez ücret çekilmesi ile ilgili sistemsel bir sorun olması halinde 444 0 744 numaralı Hayat Su Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilebilir, ücret iadesi için destek alabilirsiniz. Bu durumda anlaşmalı olduğumuz BDDK onaylı e-ticaret sanal ödeme işlemleri sağlayıcısı Paratika sisteminde mükerrer ödeme yapıldığı tespit edilirse iptali gerçekteştirilebilir.

       


      Güvenlik kodu (CVC) nedir?


      Güvenlik Kodu veya kısaca CVC* banka kartınızın veya kredi kartınızın üzerinde yazılı olan ilave bir koddur. Çoğu kartta (Visa, MasterCard, banka kartları vb.) bu kod kartınızın arka yüzünde yer alan imza şeridinin üzerine basılı sayının son üç basamağıdır. 

       


      Ödeme aşamasında sorun yaşıyorum. Ne yapabilirim?


      Ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız 444 0 744 numaralı Hayat Su Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Yaşanan aksaklık, Hayat Su kaynaklı ise bilişim sistemleri ekibimiz aracılığıyla yardımcı olabiliriz. Kartınız ile alakalı bir aksaklık yaşıyorsanız, bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

      Sipariş Vermek Çok Kolay!

      Danone, ziyaretçiler tarafından uygulamaya veya websitesine kaydedilen kişisel verileri (ad, elektronik posta adresi, iş veya özel adres, telefon numarası) üçüncü kişilere satamayacağını, kiralamayacağını veya kullandırmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

      Danone, kişisel bilgileri aşağıdaki belli amaçlar ile sınırlı olmak üzere kullanacaktır:

      Kişisel bilgilere sadece yetkili Danone personeli veya bilgileri gizli tutmayı kabul etmiş olan temsilcilerimiz erişebilir. Danone, kişilerin isimlerini açıklamadan, istatistiksel bilgilerini gözden geçirme sürecimizin bir parçası olarak, sitemizi iyileştirmek; genel olarak ürünlerimizin tüketicileri hakkında daha çok şey öğrenmek amacıyla kullanır. Bu bilgiler Danone tarafından üçüncü kişilere açıklanmaz. Bu veriler sadece belirtilen amaçlar için kullanılabilir ve kişilerin isteği alınmadan hiçbir tek taraflı haberleşme amacıyla kullanılamaz.